Zarovka pro prisvit pri manipulaci s foto-PCB

Milan B. milan na bastl.sk
Úterý Prosinec 7 21:56:23 CET 2010

Na negativne dosky sa da zohnat akurat suchy fotorezist. Je ho plny
ebay, napriklad
http://cgi.ebay.com/Dry-Film-Photoresist-Sheets-DIY-PCB-6x8-10-Sheet-/370460564054?pt=Vintage_Electronics_R2&hash=item56412b9a56

Jeho aplikacia tiez vyzaduje grif ale da sa rychle nacvicit :)

Vysledky su s nim lepsie ako so sprejom, dokonca lepsie, ako na
fabrickych doskach s pozitivnym fororezistom, hlavne pri malych
izolacnych medzerach.

-m-