jak dat procedure abs.adresu v C v Yagarto?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Prosinec 7 21:58:19 CET 2010

No, pan kolega Milan Vam vysvetlil trivialny postup s prikazom OVERLAY, ale ak to budete robit tak, ako som povedal, t.j. ako samostatnu aplikaciu, tak si s linker scriptom jednoducho netreba vobec lamat hlavu.

;-)

wek