Zarovka pro prisvit pri manipulaci s foto-PCB

Karel Minarcik karel.minarcik na gmail.com
Úterý Prosinec 7 18:37:48 CET 2010

Pokud to nedáte pr(ímo pod výbojku c(i halogenku, tak bez problému
c(ímkoliv. Fotocitlivá vrstva je citlivá jen na UV zár(ení, pr(i
be(z(ném denním sve(tle v be(z(né místnosti není tr(eba s tím de(lat
drahoty. Pr(i osve(tlení místnosti be(z(nou zár(ivkou c(i úsporkou to
ani není tr(eba r(es(it.
Me(l jsem takhle jeden nepovedený nástr(ik s Positiv 20, spadlo mi tam
moc prachu proste(. Desku jsem nechal lez(et pár dní na stole,
nástr(ikem vzhu*ru na denní sve(tlo. Po pár dnech jsem desku vyloz(ene(
ze srandy osvítil pr(es pr(edlohu, výsledkem byl dokonalý motiv. A to i
pr(es ne(kolikadenní expozici v místnosti s okny na severní stranu.
Takz(e netr(eba se toho bát, není to vyvolávání filmu v temné komor(e.
KM