Krimpovaci kleste

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Úterý Prosinec 7 14:54:34 CET 2010

Původní zpráva ze dne 7.12.2010 od Michal Grunt:

> Pry ne. Kdyz uz jsem konecne nasel s cim by to melo jit konektorovat
> (a mezi tim zakoupil nekolik celisti v domeni, ze ted uz to snad
> bude ono...), tak jsem na GME psal a bylo mi potvrzeno, ze
> samostatne celisti pro tyto konektory nevedeou. Nasel jsem je jenom
> na zahranicnich e-shopech a u vyrobce. Ale cena daleko presahuje z
> GME set i s klestema.

Tyhle prcky kontakty krimpuju těmito jednoduchými kleštěmi:

http://www.clexpert.cz/foto/kleste1.jpg
http://www.clexpert.cz/foto/kleste2.jpg

Ty velké suprové kleště s výměnnými čelistmi mám také, ale na větší
kontakty typu faston apod. Tam to má smysl, je potřeba větší síla, ale
na tyhle malinké by to byl kanón na vrabce...

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601