Krimpovaci kleste

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Úterý Prosinec 7 14:00:55 CET 2010

Pry ne. Kdyz uz jsem konecne nasel s cim by to melo jit konektorovat (a mezi tim zakoupil nekolik celisti v domeni, ze ted uz to snad bude ono...), tak jsem na GME psal a bylo mi potvrzeno, ze samostatne celisti pro tyto konektory nevedeou. Nasel jsem je jenom na zahranicnich e-shopech a u vyrobce. Ale cena daleko presahuje z GME set i s klestema.

MG

________________________________
Odesílatel: hw-list-bounces na list.hw.cz [hw-list-bounces na list.hw.cz] za uživatele Miroslav Draxal [evik na volny.cz]
Odesláno: 7. prosince 2010 13:58
Komu: 'HW-news'
Předmět: RE: Krimpovaci kleste

Takze pro ty http://www.gme.cz/cz/kleste-krimpovaci-210-mm-cp-372-p731-347.html  nemají  v gme odpovidající čelisti? To je blbý. Mam ty klešte taky a kupovat nový se mi nechce. Míra

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Michal Grunt
Sent: Tuesday, December 07, 2010 1:52 PM
To: HW-news
Subject: RE: Krimpovaci kleste

Zdravim, dopadlo to tak, ze to zatim nijak nedopadlo :-) Resp. nasel jsem s cim by to melo jit konektorovat. Hledal jsem samostatne celiti pro nize zminene kleste (klicove slovo je D-SUB), ale krome Amazonu a jeste nejakych zahranicnich e-shopu jsem je u nas nenasel. Cena takovych celisti i s dopravou by vysla skoro na tisicovku a za tu cenu u GME koupim celisti i s klestema a jeste usetrim (kleste mi zbydou...). Meli by to byt tyto: http://www.gme.cz/cz/n-ewz225d-p731-335.html Ale zatim jsem je nekupoval, takze nemuzu poreferovat. Ale snad by mely byt OK.

Michal Grunt