jak dat procedure abs.adresu v C v Yagarto?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Prosinec 6 21:35:17 CET 2010

Pfuj to som riadne zmatene napisal... to, co som pisal v suvislosti s premennymi plati, ak by niekto chcel tie premenne alokovat na nejakom nezvyklom mieste; no ale bootloader to predsa robit nemusi.

Inak ak je potrebne mat nejake "vstupne body" na fixnom mieste, tak je vhodne vytvorit tabulku skokov, ktora sa alokuje na nejake konkretne miesto, a potom nech su uz funkcie kdekolvek, a mozu sa v buducnosti aj zmenit...

wek