jak dat procedure abs.adresu v C v Yagarto?

Ondrej leguanolog na seznam.cz
Pondělí Prosinec 6 18:17:57 CET 2010

V Yagarto neumím, ale v gcc se to dá udělat zhruba takhle takhle:
Fci se nastaví atribut " __attribute__ ((section (".bootloader")));"  a
lineker pak spouští s parametrem "--section-start=.bootloader=0x1E000".
Pokud stačí umístění jen "někam nahoru", tak stačí soubor pojmenovat
AAA.c a linker ho pak zpracuje jako první a tudíž umístí jeho obsah na
začátek paměti. Ale je to takové dosti pofidérní řešení bez záruky úspěchu.

Dělal jsem to už dávno a tak si to zcela nepamatuji, ale myslím, že tam
byl nějaký problém s proměnnými respektive že tímto postupem nešlo
naalokovat proměnné. Obecnější řešení je potom vytvořit vlastní skript
pro linker, což ale není úplně triviální, ale zase si tam člověk může
nadefinovat umístění čehokoliv kamkoliv.

OH