Vianocna hw-listovica Praha

Dawid Ferenczy ferenczy na volny.cz
Pondělí Prosinec 6 12:59:34 CET 2010

Puvodni  zprava  "Re:  Vianocna  hw-listovica Praha" od "Pavel Hudeček
(hw-list na list.hw.cz)" z 4. prosince 2010, 14:43:00,
msgid:2445.1122.1642-14839-2044874731-1291470180 na seznam.cz (1122 bajtu):

PH> Klub  Cross  (stylová  cyberpunková  výzdoba, hlučné stage i tichá
PH> kavárna v jednom, všechny NL), celkem 4 osoby, 80 %

PH> PH

Pokud nekdo ten Cross jeste nevidel, tak muzu vrele doporucit! Hudebne
to  sice  pro  vetsinu  clenu  konference  asi  moc lakave nebude, ale
prostredi  je  to  opravdu  zajimave  -  podzemni cyperpunk. Klub je v
nekolika  patrech, prevazne ve sklepenich, vyzdobeny starymi osazenymi
DPS  z  ruznych  pristroju a PC, ruznymi hejblatky v pohybu, nasvicene
stovkami  barevnych LEDek, ktere pozvolna meni barvu, pripadne blikaji
do rytmu hudby apod. Komu imponuje i esteticka stranka elektrotechniky
a  techniky vubec, bude tady v sedmem nebi :) Klub je cca 100 metru od
metra Nadrazi Holesovice. Nahore je i klidna a "slusna" kavarna.

BTW co znamena NL? :)

Jinak na listovici bych se take prihlasil, 1 osoba, misto mi je jedno.

--
 Dawid Ferenczy
 http://www.ferenczy.cz