RIGOL a LA Re: Pametovy osciloskop Tenma

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Prosinec 6 11:22:21 CET 2010

Neda mi to neporeferovat jak jsem dopadl.

Nakonec jsem vzal Rigol DS1052E za 11.290Kc od p.Smida (to je ten CZ
prodejce co zde sel odkaz) a nabidl mi k nemu za 3.900Kc LA od firmy
Zeroplus LAP-C(16032) s moznosti rozsireni az na 32 kanalu a pamet az 2M
na kanál (v rezimu 16 kanalu az 4M/kanal - vzorkovací frekvence je
volitelna, max. 200MSa/s.
A pry, ze kdyz jsou ty Vanoce a vzal jsem si LA tak za 1.000Kc mi
osciloskop povysil az na maximalnich 150MHz. Jinak udajne ty nove rigoly
uz nejde upgradnout jen prepsanim FW - prej tam montujou cinani nejake
kurvitko (to nemam od p.Smida).

Takze jsem s cenou vyrazne pod cenou nejlevnejsi rigolu s LA.

Jednani pana Smida velmi slusne - dokonce platba az po prijeti baliku
prevodem na ucet.

Radek Vicek