Vyvoj aplikaci pro Windows CE.

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Neděle Prosinec 5 22:28:01 CET 2010

To co je na jednocipu problem, je na x86 napsano za par minut s prstem v
nose. Jednocip ale zere mene a je levnejsi. Uvidime jak se budou vyvijet x86
 procesory pro male zarizeni. Uz ted nektere nove typy Atomu maji malou
spotrebu a velkou integraci periferii.

 Uz jsem se dlouhu nedival co se prodava. Naposled jsem kupoval desku s AMD
 Geode. Neni nejaky LCD modul s Intel Atomem? Za rozumnou cenu.

 Skoda Win XP embeded. Bude mit nahradu ve Win 7? Na XP embeded stacilo
 256MB. Znamy mel system a aplikaci nahranou na pevno na CDcku, takze se tam
 nemelo co zkazit. Po resetu to vzdy nabehlo do vychoziho stavu.

 Michal Gregor