vypocty Calc

Tomáš Halabala tomas.halabala na iol.cz
Neděle Prosinec 5 14:13:01 CET 2010

V Calcu se ta funkce jmenuje ADDRESS. Ještě k tomu dodám, že jsou tam
další tři nepovinné parametry. Třetí parametr (1.nepovinný) je formát
odkazu a bude to po vás chtít zadání hodnoty 1-4 - různé kombinace
relativních a absolutních adres. Druhý je styl, tam zadejte 0 nebo nic a
třetí nepovinný je název listu.

Tomáš