Cisco router 3600

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Sobota Prosinec 4 21:21:09 CET 2010

Je to jen ten rolled, vsechny ostatni ignorujte. Proc to nepopsali? Protoze to chteji prodavat a nepocitaji s tim, ze by si to nekdo bastlil :-). Jak rikam puvodni varianta byla placaty (takovy ten typicky telefonni kabel) s RJ-45-kama na obou koncich a k tomu kosticka prrevodnik z RJ-45 na DB-9 nebo DB-25 a to jeste ve variantach DTE a DCE neboli pro strceni do pocitace nebo do modemu. Proto je v tom ponekud gulas...

Jakub Serych