Cisco router 3600

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Sobota Prosinec 4 21:16:54 CET 2010

Rekl bych (ted nemam kabel u sebe, abych se podival na realny kousek), ze je to presne zrcadlove obracene viz:
http://www.cisco.com/en/US/products/hw/routers/ps332/products_tech_note09186a0080094ce6.shtml#topic12
sekce RJ-45 Port and Adapter Pin-outs
Prvni sloupec v te tabulce je consolovy port, dalsi je druhy konec RJ-45koveho kabelu (on se puvodne strkal do takovych kostek s DB 9 nebo DB 25).

Jinak rychlost si pak nastavte na 9600 a po pripojeni nekolikrat bouchnete do Entru, jinak se to tvari mrtve.

Jakub Serych