OT Vianocna hw-listovica 2010

Petr Tošovský PetrTosHW na PTmodel.cz
Sobota Prosinec 4 20:58:00 CET 2010

  Zvazuji taky ucast, ale ten vikend pred svatky je zvoleny pomerne
nestastne. Streda 22.12. by pro me byla optimalni. Jinak i mezi svatky
muzu. Klidne si odskocim na setkani i 24.12. rano. :-)
Pripadne se nahlasim na prazske setkani. ;-)

Jinak na podobne domlouvani pouzivam aplikaci Doodle. Staci napsat jmeno
a zaskrtat terminy kdy muzete. Zkusime, jestli se to chytne.
http://www.doodle.com/89w8szmrepetz8zh

Tosa