PIC 24,32

j s jarin.hw na gmail.com
Sobota Prosinec 4 19:30:27 CET 2010

Asi mate pravdu. Zda sa, ze Microchip VDI pochoval.
Zas na druhu stranu, dodavaju k svojim kompilatorom dost velky kus
kniznic pre periferie, ktore vraj pracu s nimi ulahcuju. Sam to neviem
posudit, pretoze ich nepouzivam - napriklad taku inicialiuzaciu PWM
pre PIC33 si napisem na cca 6-15 riadkov C kodu (podla toho ako
prehladne to ma byt) aj sam. Mam radsej vlastnorucne pisany kod, z
viacerych dovodov.
Praca s velkymi MCU je o nieco zlozitejsia ako s 51-tkami, aj preto,
ze maju zvycajne zlozitejsie periferie. Treba si na to zvyknut a aj na
to, ze ked sa clovek uci nieco nove, trva to trochu dlhsie. Tym sa
treba prekusat raz a potom je to uz lahsie.

Mimochdom, prezeral som si znovu reference manual pre dsPIC33 - a ten
pre OC modul, zahrnajuci PWM funcionalitu ma 24 stranok, z toho
relevantna cast pre PWM na 3 strany plus jedna strana okolo integracie
s DMA. RM pre Motor Control PWM ma 52 stran, ale ked ide niekto riadit
motory alebo robit spinany zdroj, tak nemoze ocakavat parstranovu
dokumentaciu. Ale tak ako tak, 100 stran som tam pre PWM nevidel.

J.S.