Jak na PIC a C++ nebo spise C

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Sobota Prosinec 4 18:26:53 CET 2010

2010/12/4 Jan Waclawek <konfera na efton.sk>:
> Mne ta Heroutova knizka (knizky) nejako neliezli do gebule, proste to nie je moj styl. Suchoparne ucebnicove, krcovito systematicke. Ale je to casto doporucovana knizka a verim tomu ze toto je pre mnohych ta najspravnejsia cesta; ja by som skor odporucil K&R.

Ja som si v Heroutovi listoval ked som uz davno v C pisal programy.
Skor zo zaujimavosti, ked o nej kazdy hovoril. Ani ju nevlastnim, ale
mam si ju moznost pozicat, co takmer nevyuzivam. Teraz sa mi len
nezdalo, ze by o void nepojednavala (ked som uz zle pochopil Milanov
povzdych). S C som zacinal ako samouk a na doporucenie som sa ucil
prave z K&R. V tej dobe som poznal asm Z80 a '51, co mi  umoznilo
pochopit pointery (znamy problemovy bod novacikov v C) takmer na prve
precitanie. Teraz ked mam nejaky problem, pozriem do normy, ale tu
doporucovat zaciatocnikovi urcite nebudem :-)

miro