Re: Vianocna hw-listovica Praha

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Prosinec 4 16:34:43 CET 2010

Balu, tady asi vypadla Tvá odpověď, nebo ji OE ani Seznam neuměj zobrazit.

Ještě mě napadlo, že 16.12. je na FELu fyzikální čtvrtek o výbojích s Pekárkem. Pokud by mezi zájemci o HW listovici byli i zájemci o FČ, tak bychom se mohli sejít pak v Oáze, což je kousek od FELu.
http://www.aldebaran.cz/fyz_ctvrtky/
http://www.lokola.cz/detail/122017/oaza

Mimochodem, kdy bude přednáška o Cernu? Doufám že jsem ji nepropás...

PH