Jak na PIC a C++ nebo spise C

Milan Mlynarčík milan.m na centrum.sk
Sobota Prosinec 4 15:13:40 CET 2010

Tiez mam podobnu metodu "precitam vsetko co sa da a potom MOZNO pochopim
aspon co-to".

Napriklad skoro v kazdom programe sa pouziva akysi "void".
Hoci som sa Herouta snazil nastudovat dost poctivo (a mnohe veci popisuje
celkom pekne), absolutne doteraz netusim naco je to dobre. Tym samozrejme
nechcem povedat, ze vsetko ostatne som pochopil. To len taka namatkova
ukazka  :-)

Zrejme pre stare struktury ako ja je ASM taky pochopitelnejsi. No stale sa
pokusam nevzdat.

                                             Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek"
Podla mna by ste mali mat aspon nejake pevne body pod nohami.
Je tazke radit zaciatocnikovi (resp. radit je lahke, ale je tazke posudit,
co naozaj pomoze), ale ja osobne preferujem metodu "osahavania" za sucasneho
studia, nez metodu "precitam vsetko co sa da a potom to uz bude hracka".

Ak mate rozchodenu nejaku zostavu s nejakym derivatom '51 kde je aspon jedna
LEDka, tak by som sa mohol pokusit zlepit kratky navod ako s C (SDCC co je
zadarmo) tu LEDku rozblikat. To by mohol byt vychodiskovy bod, na ktorom by
sme si potom mohli vysvetlit jednotlive kroky a ich suvislosti.

(To iste plati aj pre Milana, samozrejme, pripadne aj inych zaujemcov o
"prve kroky").