kviz na sobotu

aze azehw na volny.cz
Sobota Prosinec 4 12:08:12 CET 2010

Střeva (jádro, magnet...) z bistabilního relé....
AZE
  ----- Original Message -----
  From: Vláďa Anděl
  To: konfera
  Sent: Saturday, December 04, 2010 9:51 AM
  Subject: OT: kviz na sobotu

  Tak jsem řešil problém. Dlouhodobě indikovat, jestli proud ve vodiči nepřesáhne určitou hodnotu, přibližně 500A. Jedná se o DC proud. Pojistkou to nejde, obvod se nesmí přerušit. Stačí přibližná indikace +-20%. Dataloger jsem zavrhnul, za půl roku by sežral baterky a kdo by se v těch datech hrabal. Nakonec jsem to vyřešil jednou součástkou - i když trochu netypickou. Co to je za součástku?

  Anděl

  http://www.eset.com