Jak na PIC a C++

Stano stano.hw na gmail.com
Pátek Prosinec 3 19:11:26 CET 2010

PIC nieje len 8bit, taky PIC32 je MIPS a na tom bezia aj linuxy. S
povodnou 8bit PIC radou ma spolocne snad len tie 3 pismena a meno vyrobca.
Este doplnujuca otazka NAOZAJ chcete C++? Je to totiz zasadne iny sposob
uvazovania ako ASM alebo C.
Odporucam aspon zaklady jazyka C a potom rychlo C++, bud "Thinking in
C++"  od  "Bruce Eckel" Su to 2 knihy, vyslo aj v ceskej verzii alebo
"Mistrovství v C++" od "Stephen Prata".
Su to kniky o programovani pre PC ale potrebujete sa hlavne naucit
filozofiu jazyka. Specifika implementacie na MCU zvladnete potom lahko.
Zacinat bez akychkolvek skusenosti na MCU by bolo velmi tazke.