Cisco router 3600

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pátek Prosinec 3 16:28:40 CET 2010

Ano je to jen kabel. Prodratovani najdete googlem pod pojmem Rollover cable, postup odheslovani pod pojmem cisco 3600 password recovery. Kdyz si po recovery date prikaz: enable a pote: show startup, muzete si prohlednout, jak byl nakonfigurovany tam, kde byl. zakladni konfigurace neni zadna veda a podle te puvodni se muzete chytit a vytvorit si svoji.

Je to velmi slusna vykonna rada routeru, ma jedinou nevyhodu, neni pro ni IPv6-kovy IOS (respektive cca pred pul rokem, kdyz jsem to usilovne hledal tak neexistoval nebo byl pro moji HW konfiguraci routeru nepouzitelny.

Jakub Serych