OT Cisco router 3600

Jiří Vojtek konference na vojtek.biz
Pátek Prosinec 3 14:31:43 CET 2010

Ja pouzivam tedy mikrotik, ale Cisco by podle melo dat to same - mam udelany
fail - over a load balance.
Ten load balance je trochu pofiderni budto proste rozhazujete nova spojeni
podle tloustky toho ktereho kabelu, nebo se to da skriptovat podle rychlosti
odezvy, ale tak daleko jsem nesel :)
Navod lze najit primo na strankas mikrotiku.
J.V.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of RV
Sent: Friday, December 03, 2010 1:42 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT Cisco router 3600

No doted jsem to mel tak, ze jsem mel dva routery, WAN nastavena podle
providera a LAN byla nastavena xxx.xxx.xxx.1 a 2 a to vedlo do switche -
zarizeni v siti mely nastaveny gateway podle toho jakyho providera
pouzivaly. To mi umoznuje bez nejakeho velkeho prepinani pouzivat obe
pripojeni.

Druheho providera mam vicemene jako zalohu - takze jen v pripade
nejakeho pruseru jsem si nastavil druhou gateway.

Bohuzel bez nejakeho content-switche se asi nic lepsiho vymyslet neda.

RV