RE: Tak mi zase zamrzla nemrznoucí směs

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Prosinec 2 14:43:36 CET 2010

Já jsem teď koupil koncentrovaný zimní Sonax, píšou, že pro -10°C se má
ředit 1:1. Já jsem naředil v poměru 1:2 (ve prospěch vody) a v Brně bylo
zatím nejvíc -6°C (v noci možná víc, ale to fakt nevím) a nezamrzlo to.
Nemrznou ani trysky a ani na okně to za studena tak strašně nenamrzá jako
ostatní kapaliny. Akorát dost odrazuje od toho "zázraku" cena a blbě se
shání.
Takže by mě taky zajímal nějaký domácí recept, který bude stát normální cenu
na výrobu, vydrží aspoň těch -20°C a nebude nic poškozovat (plastová
nádobka, těsnění, trubičky, trysky a gumy stěračů). A jako výhodu bych bral,
pokud by to tak otřesně nesmrdělo, jako většina ostatních kapalin do
ostřikovačů.