smd elektretový mikrofon

Jakub Ladman ladmanj na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 2 14:01:44 CET 2010

Děkuji za oba tipy.

Ty křemíkové mikrofony mají pady pod sebou, nepřístupné pro ruční opravu spojů
pokud selže něco při reflow. To naše "osazovna" odmítá, pokusím se to
prosadit, ale asi bych rád splnil přímé zadání a najít, cituji "pouzdro jako
smd tantalový kondenzátor".

K druhému tipu, který mi došel soukromě - dily na mobily neni vhodny zdroj,
potrebujeme dostupnost pokud mozno na cele roky od spolehliveho dodavatele a
to tohle neni, spis to vypada jako nejaky vyprodej.

BTW: odpovidat soukromě je podle mě škoda, protože odpověď pak nebude
dohledatelná v archivu konference - pokud nejde o OT, což není tento případ.

Jakub Ladman