Ponekud OT: Televizor SENCOR SLT 3226M4

Peter Bošnák lajost na zoznam.sk
Čtvrtek Prosinec 2 11:02:11 CET 2010

>Skor by som povedal, ze potrebuju zakaznika nahovorit na to, co maju na
>sklade a
>teda to vedia hned predat.

Ja sa vždy dobre bavím, keď sa manželka pri nákupe pýta na názor a radu
predavača. Záujem zákazníka (kúpiť lacno a kvalitne) a predavajúceho
(predať čo najviac šmejdov za čo najvyššiu cenu) sa diametrálne
odlišuje. Na drahší nákup, či je to oblek, stavebný materiál, televízor,
prípadne auto z druhej ruky, je treba nutne mať známeho predavača alebo
so sebou známeho, odborníka v danom odbore (ale ani to nie je záruka
úspechu). Pretočené tachometre, znovu do predaja uvedené, zákazníkmi
vrátené televízory, pračky, chladničky a mnoho ďalších fínt sú bežné
praktiky.