Ponekud OT: Televizor SENCOR SLT 3226M4

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 2 10:32:13 CET 2010

2010/12/2  <Cihak na dkv.lbc.cd.cz>:
> Já taky nejsem žádný blázen co musí mít to nej nej nej za každou cenu. Koupil jsem nakonec toho nejlevnějšího Samsunga HDReady - myslím LE32B450. Dnes se prodává tuším okolo 9500,- Jsem velmi spokojen chodí opravdu dobře. Navíc má pěknou výbavu, moc se mi líbí, že z USB přečte skoro jakýkoliv film.

Mozem sa opytat, ci korektne prehrava aj DVD stiahnute na USB disk?
Teda adresar VIDEO_TS a v nom zopar VOB suborov + IFO. Mame tiez
Samsunga, prehrat vie iba prvy VOB, aj to samostatne (nevie spustit
obsah DVD cez IFO subor) pri dalsich hlasi chybu neznamy format alebo
tak nejak. Kolega kupil teraz nejakeho noveho LED Samsunga a ma presne
ten isty problem.
Inac kvalita obrazu je k plnej spokojnosti.

miro