Ponekud OT: Televizor SENCOR SLT 3226M4

Cihak na dkv.lbc.cd.cz Cihak na dkv.lbc.cd.cz
Čtvrtek Prosinec 2 10:19:07 CET 2010

Já taky nejsem žádný blázen co musí mít to nej nej nej za každou cenu. Koupil jsem nakonec toho nejlevnějšího Samsunga HDReady - myslím LE32B450. Dnes se prodává tuším okolo 9500,- Jsem velmi spokojen chodí opravdu dobře. Navíc má pěknou výbavu, moc se mi líbí, že z USB přečte skoro jakýkoliv film.

Pak jsem kupoval televizi tátovi. Ten chtěl Full HD. Tak jsem mu koupil taky Samsunga ale LE32C550 za asi 10400,-. To samé - naprostá spokojenost.

Takže nesrovnávám televizory nesrovnatelných cenových kategorií. A s těmi prodejnami. Ano, takový přístup si umím dobře představit. Ale prošel jsem několik prodejen, takže pochybuji že by všude zrovna chtěli vyprodat plné sklady 2 konkrétních značek :-). Ale mohu se mýlit.

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of quasimodo
Sent: Thursday, December 02, 2010 9:54 AM
To: HW-news
Subject: Re: Ponekud OT: Televizor SENCOR SLT 3226M4

S tou prodejnou az tolik souhlasit nemuzu. Kdyz jsem delal managera v
jednom z retezcu, tak se umyslne menilo nastaveni , aby nejlepe vypadala
televize s nejvyssi marzi, dalsi tyden se to zmenilo, protoze byly
nakoupeny levny sragory, ale byla tam brutalka cena a potrebovalo se
prodat mraky kusu, vse se da ovlivnit. Kazdopadne s tim, ze samsung ma
daleko lepsi obraz a zpracovani souhlasim, ale je minimalne o 50%
drazsi. Osobne bych do TV tolik nevrazel, kdo vi co budou za 3 roky do
TV davat.

S pozdravem

quasimodo