[S] RE: Ponekud OT: Televizor SENCOR SLT 3226M4

Čtvrtek Prosinec 2 09:49:18 CET 2010

Viděl jsem Sony Bravia, asi 40 palců, řada 5500, tj. rozhodně ne
nějaký Sencor za pár korun. Ty zubatý okraje dělá taky, všim jsem si
toho při nějakejch zprávách na zobrazeným textu. To se ty Japonci moc
nevytáhli. Seděl jsem od ní tak 3-4 metry.

P.K.