Ponekud OT: Televizor SENCOR SLT 3226M4

Cihak na dkv.lbc.cd.cz Cihak na dkv.lbc.cd.cz
Čtvrtek Prosinec 2 09:39:42 CET 2010

No,

Já jsem nedávno kupoval novou televizi a tak jsem si dělal trochu průzkum. Nejlepší je jít do prodejny, kde stojí spousta televizí vedle sebe a na všech jede to samé v HD kvalitě. V takovém srovnání mi jednoznačně vycházely nejlépe televizory (i ty nejlevnější) Samsung a Philips (mluvím JEN o kvalitě obrazu). Ostatní byly prostě více či méně horší. Tím nechci říci že špatné. Kdybyste vedle neměli ten srovnávací kousek tak si toho vůbec nevšimnete. Když ale ty televize stojí vedle sebe a koukáte na to z blízka je to viditelný rozdíl. A Sencor mi vycházel jednoznačně nejhorší. A to už vůbec nemluvím o špatných zkošenostech které mám s touto značkou - nespolehlivost. Samozřejmě je to můj osobní subjektivní názor vycházející z mého osobního porovnávání. Může se stát, že někdo jiný může získat jiný názor :-). Před nákupem ale jednoznačně doporučuji udělat ten test s řadou televizí vedle sebe. Samozřejmě že při rozdílu 2000 kč se někomu může jevit výhodnější i ta horší televize to nemohu posoudit.

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of quasimodo
Sent: Thursday, December 02, 2010 8:57 AM
To: HW-news
Subject: Re: Ponekud OT: Televizor SENCOR SLT 3226M4

ptal jsem se svagra, ktery dela vedouciho v jedne prodejne velkyho
retezce a rikal, ze za ty penize je dobry. Samozrejme jsou lepsi, ale
radove o tisice drazsi. Pro bezny provoz neni rozdil mezi full hd a hd
ready rozdil videt.

S pozdravem

quasimodo

www.obchodpc.cz
tel: 608 562 499
ICQ: 104722051

Shanim utopenou, nebo jinak poskozenou Nokii 6720 classsic