Ponekud OT: Televizor SENCOR SLT 3226M4

Čtvrtek Prosinec 2 09:36:22 CET 2010

Presne tento model neznam, ale mel jsem tu cest s jinym rozmerem ve
stejne modelove rade.
Co chcete slyset? Hodnoceni vyrobku, je to ta nejlevnejsi cina, LCD
panel je CHI MEI, kondenzatory noname PRC.
Plasty ty nejlevnejsi a moc nesedi, dalkove ovladani , docela
tragedie, cudliky se brzy promackaji a opet nejlevnejsi cina.
Obraz, panel ma mizerny kontrast, tak to vyrobce dohani silenym
podsvetlenim, s tim souvisi spotřeba, počítam u 32" 140W a to je  moc,
spicka v LED vystačí i s mnee nez 1/3.
Podsviceni neni logicky homogeni, barevne podani, jako vetsina sencoru
prepaluji cervenou, realna odezva bude kolem 20ms, na hokej to moc
neni.
Neumi DVB-C. Prehravani videa z HDD, LG nebo Samsung to neni.
Na druhou stranu to stoji co stoji. Za skutecne dobrou TV v LCD date
nasobek ceny a nejsem si jist zda vubec neco v 32" sezenete. Vyrobci
preferuji velke uhlopricky kde je vetsi marze a rozumne technologie
davaji pouze do modelu typicky 42".

Martin

V te prodejne jsem se na ten televizor chtel podivat, zatim jej nemeli,
ale mohutne mi to rozmlouvali, pry neni moc kvalitni - nema moc dobry obraz.
Tak nevim.