OT - rybarsko-technologicka

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Čtvrtek Prosinec 2 09:30:27 CET 2010

Moje deti chodi na Arcibiskupske gymnazium (budova byvale Pikarny v Praze na Miraku) je to uzasna budova s 5 a pul nadzemnimi a dvouma podzemnimi podlazimi (nahore je mala astronomicka observator, z toho je tam ta pulka) a maji tam sice uzkou, ale pouzitelnou sachtu mezi schodama.
Jiste ze do toho asi obcas nekdo drbne, ale na druhou stranu, at si vyzkouseji, jak se to chova, prave kvuli tomu me laka to zrealizovat. :-))

V druhe sachte jim visi na vlasci z papiru vystrizeny model slunecni soustavy se vzdalenostmi a velikostmi planet v nejakem realnem meritku, a uz to tam pozoruju asi treti tridni schuzky (= vice nez rok), takze je evidentni, ze tam nemaji prvotni touhy takove veci nicit. Tak snad...

Jakub Serych