Ponekud OT: Televizor SENCOR SLT 3226M4

quasimodo quasimodoq na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 2 08:57:25 CET 2010

ptal jsem se svagra, ktery dela vedouciho v jedne prodejne velkyho
retezce a rikal, ze za ty penize je dobry. Samozrejme jsou lepsi, ale
radove o tisice drazsi. Pro bezny provoz neni rozdil mezi full hd a hd
ready rozdil videt.

S pozdravem

quasimodo

www.obchodpc.cz
tel: 608 562 499
ICQ: 104722051

Shanim utopenou, nebo jinak poskozenou Nokii 6720 classsic