Náhrada tyristoru

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Úterý Srpen 31 12:30:03 CEST 2010

Zdravim,
  umph. Opravdu ho maji. Ale ta cena :-). Protoze chci vymenit 2 kusy (sice je
odesly jeden, ale protoze jsou tam 2, pro kazdou pulvlnu jeden, chci vymenit
oba naraz), byla by vysledna cena vyssi nez zustatkova cena toho kramu, co
opravuji.
  Asi zajdu do chobota pro nejake jine. Neni problem s "hlavnimi" parametry,
neco kolem 800V/20A tam maji pod 30 Kc s DPH (konkretne pokukuji napr. po
BT152-800R/B). Jedine, co mne ovsem jeste zajima, je Igt - spousteci proud
gate. Nemate nekdo povedomi, jake byly u techto CKD tyristoru ? Tento ma
typ. 3 mA. Obavam se, aby nespinal, kdy nema, ale aby spinal, kdy ma...
  Zdravi Pavel.