[OT] Opet elektrokolo...

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Úterý Srpen 31 10:49:49 CEST 2010

  Baterii jsem koupil hotovou,
http://www.e-pohon.cz/e-pohon/eshop/0/0/5/44-Baterie-LiFePO4-36V-10Ah-Alu-box-docking
uz jsem ji mel i rozdelanou, protoze nabijeci konektor byl nejak nakrivo
a elektroniky je uvnitr docela dost, ale opravil jsem konektor a dal to
nezkoumal. Jinak na jedne strane je konektor na nabijecku (2 draty) a na
druhe strane 2 draty pres pojistku 30A (a asi pres ochranne obvody, po
vybiti to pri nejakem napeti odpoji). Vzadu je jeste indikator s
tlacitkem a 4ma ledkama.