[OT] Opet elektrokolo...

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Úterý Srpen 31 10:24:14 CEST 2010

  Dneska pokrok, dal jsem RJ do krabicky a uvidim, jestli se to uchladi
- takze mozna dojde i k vyfoceni ;-)
S hrabanim kola neni zadny problem, do kopce jedu stylem, ze nastavim
nejaky zaber a zapnu tempomat, takze kdyz to nadskoci na kamenech,
trosku si hrabne ale nic zasadniho, ani to neustreluje atp., proste OK.
Odpruzena vidlice to taky snasi dobre (zatim).
Naprazdno nejake preskakovani neni vubec znatelne, pridavny odpor je
taky na hranici postrehnutelnosti (kdyz se zvedne predni kolo a zatoci
se, tak se samo netoci dlouho jako bez motoru)
Je otazka, jestli to dat dozadu, ale chtel jsem rozlozit hmotnost abych
nejezdil furt po zadnim a pak taky jsem se bal o zivotnost osy  motoru
na zadnim kole - tu normalni menim tak 2x za rok. A taky by se tam
neveslo 7mi kolecko. Zas by bylo vyhodou moznost zkratit kabel k motoru
(je znatelne otepleni kdyz tomu dam zahul). Mozna je nejlepsi koupit tu
verzi s RJ v motoru co nabizeji, ale chtel jsem si nechat cestu k
experimentum.
Nejhorsi je, ze je kolo tezke jak krava, coz mi nevadi ani tak pri
jizde, jako pri manipulaci - no aspon je posilovani tela vsestrannejsi
;-) Ale na strechu auta bych to asi nedal...