Re: OT: Nabíjení NiFe aku

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Srpen 30 21:58:02 CEST 2010

Obavam se, ze jste nepochopil pointu :)

Vas dotaz, alespon dle meho nazoru, nebyl OT ani v nejmensim, cili je zhola
zbytecne jej tak oznacovat - jsou lidi, co takto oznacene dotazy filtruji a
nasledne nectou. Tim se znacne ochuzujete o moznost se k tematu vubec neco
dozvedet.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Pavel Troller" <patrol na sinus.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, August 30, 2010 9:47 PM
Subject: Re: OT: Nabíjení NiFe aku

Noooo...
 o nabijeni aku se tu obcas mluvi a nejsem si jist, ze tento dotaz je vice
OT
nez napr. dotaz na odchazejici halogenky nebo predplacenou telefonni kartu v
CR,
coz jsou namatkove dva dost OT dotazy z Vasi dilny :-)...
 Byl dnes spatny den ? Omlouvam se, pokud jsem Vam jej ucinil jeste horsim.
 S pozdravem Pavel