Náhrada tyristoru

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pondělí Srpen 30 16:35:27 CEST 2010

Zdravím,
  mám tu na opravu zařízení, kde se v jednom tyristoru změnil polovodič na
celovodič. Tyristor je to ještě klasické konstrukce s velkým kovovým tělem,
závitem k našroubování a nahoře s dvěma praporkovými vývody. (K a G), závit
je A. Označení má T122-20-8-4, rok výroby patrně 1989. Logo výrobce mi nic
neříká. Dnes už patrně něco podobného nebude k sehnání, že ? Alespoň google
mi nebyl nakloněn, ani hledání u chobota a v PS, KTE mi nějak vede na stránku
doménového spekulátora, oni už to u nás zabalili ? Nemáte někdo datasheet,
prosím ? Co byste doporučili jako náhradu ?
  Zdraví Pavel