Re: OT: navrtaný kabel v paneláku

LINHART Jiří jirilinhart na post.cz
Pondělí Srpen 30 13:52:24 CEST 2010

Ta hloubka kabelu zavisi na mnoha okolnostech. Kdyz si vzpomenu na to jak to
bylo udelany u nas panelaku tak asi takto

1. Nekdo dosel a natahal na holy panel propojky mezi zasuvkama a nic stim
neudelal

2. Dosli asi zednici  a nasypali pisek na dorovnani podlahy. Nekdo u steny
stoupl na kabel a dalsi sypal pisek. Nekde to slo kolmo nahoru nekde
pozvolna na 20 cm k zemi.

3. Vyrovnali podlahu podle krivosti panelu. Nekde 5 cm jinde 20 cm mozna i
vice.

4. Na to dali hobru 2cm

5. dlasi byla IPA

6. dalsi drevotriska 5cm a na ni dali lino

Idealni kombinace pro vznik plisni. V jinych panelakach to je delany urcite
jinak

JL