EU nezmysly opat

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pondělí Srpen 30 03:09:51 CEST 2010

Panove, vlezl jsem do Kaufu v PL a mohl si vybrat 80W, 100W - co hrdlo raci.
Jednoduse to obesli tak, ze na ne napsali "otresuvzdorne pro specialni
pouziti' a neco ve smyslu 'nejsou urceny pro bezne pouziti' ci takove neco.
Proste z toho udelali nazvem specialni zarovku (cena normalni) a ne ty se
(zrejme) EU silenstvi nevztahuje:)
M.