navrtaný kabel v paneláku

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Neděle Srpen 29 22:21:46 CEST 2010

  Pokud vsechno funguje Vam i sousedum, neresil bych to - v betonu pozar
moc nehrozi. Taky mam par provrtanych kabelu v baraku, naposledy kdyz
jsem vesel plasmu na zed za rozvadecem, tak jsem vrtal velmi opatrne a
stejne si skrtlo ;-) Byl to nastesti jen kabel k venkovni brane, nacpal
jsem do diry silikon a udelal sondu vedle :-P Dalsi problem vznikl hned
pri stavbe, zednici nekam narvali puchak a nejaky drat k lustru je
preruseny. Takze se to nejak zapojilo nehlede na barvy a da se s tim
zit. Stejne nevite, co v tom panelaku je za dalsi casovane bomby .