Tranzistory

JD jirkonf na seznam.cz
Pátek Srpen 27 18:24:01 CEST 2010

 No to je podle me strasne obecna otazka, na kterou se da odpovedet jen "podle
toho jaky ucel ma toto zapojeni plnit". Zapojeni se spol. emitorem je hezka
vec, ale kdyz nam ani nereknete jestli tim budete spinat ledku, nebo jestli to
ma byt nejaky audiopredzesilovac, nebo treba VF zesilovac, tak necekejte, ze
vam nekdo poradi neco pouzitelneho. Na to je potreba znat mnohem vice
informaci...

JDrozd

---