Program na vypocet toroidnich transformatoru?

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Pátek Srpen 27 15:48:49 CEST 2010

vzdy ked nieco robim (s feritovymi toroidmi) tak si najdem parametre v
katalogu. Tak nejak naivne predpokladam ze ked idem nieco robit musim
poznat parametre daneho objektu aby som s nim mohol pracovat. Je jedno
ci ich najdem v katalogu alebo odmeriam. Ked ich nemam tak je to pre mna
len bezcenny objekt ktory sa da pouzit tak akurat ako tazitko.
b.