Vyveva/kompresor z kompresoru z lednicky

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Pátek Srpen 27 10:53:41 CEST 2010

nedavno jsem hledal nejakej vzdusnik origo s cenou na webu a nic jsem nenasel(mimo velkych objemu).
par stovek bych urcite dal, tedy treba 5 nebo 10l do 1000kc, by se mi libilo.
nemate tedy nejaky odkaz ?
diky.
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Ales Prochaska
Sent: Friday, August 27, 2010 10:31 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Vyveva/kompresor z kompresoru z lednicky

Slysel jsem o jednom obrabecim stroji kde byl vzdusnik na 6 baru udelany z dvoulitrove tluste (zalohovane) PET. Vydrzel 3 mesice v cyklickem namahani, po skonceni zivotnosti tam byly udajne nejake problemy s trenyrkami :-)

Myslim, že to neni dobry zpusob jak usetrit par stovek za ocelovy vzdusnik :-)

Ales Prochaska