Vyveva/kompresor z kompresoru z lednicky

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Pátek Srpen 27 10:39:45 CEST 2010

Mezistupnovy tlak za druhym stupnem vysokotlakeho kompresoru byva
kolem 40 - 60 baru, takze neco kolem toho, mozna trochu vic protoze
jednostupnove kompresory maji kompresi az 1:10. Mozna by to druhy
kompresor vydrzel, mozna ne :-) Rozhodne by sla do haje zivotnost,
napriklad opotrebeni valce radialni slozkou sily ojnice na pist (u
vysokotlakych kompresoru byva na 2. stupni kratsi klika a delsi
ojnice a na 3. stupni uz nestaci ani to a pouziva se krizak).

Ales Prochaska