Re: OT: pátek - pojistka

Pátek Srpen 27 09:57:09 CEST 2010

2010/8/27 Kručinský Ladislav <ladislav.krucinsky na linde-mh.cz>:
> No právě nějak si nedovedu představit, kdy bych místo tavné pojistky měl použít takovýto špalek. Snadná rozpojitelnost je dosažitelná i tou pojistkou a měřit proud takový který pojistka nevydrží, to zavání spíše tou destilací... Ale holt nejsem ze silnoproudého oboru, tak se omlouvám za neinformovanost.

Mě napadá případ, když z odpínače potřebuju udělat prostě odpojovač a
nemůžu dosáhnout s žádnou pojistkou selektivity jištění - pojistka
shoří dřív než vybaví jistič za ní. Pokud to máte v rozvaděči, kterej
nemůžete vypnout (nepřetržitý provoz), tak si nemůžete na CU sběrnice
připojit jinej odpínač (na větší pojistky) nebo přímo ten jistič.

P.K.