Vyveva/kompresor z kompresoru z lednicky

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Pátek Srpen 27 09:16:00 CEST 2010

  Kompresory podtlak dobre snasi, uz mam 3. a odesly vesmes na odchod
oleje ;-) Dosazitelny absolutni tlak 5kPa mohu potvrdit, konec cerpani
se nejlip pozna sluchem, kdy to prestane bublat na vystupu. Lepsi jsou
kompresory z nejakych vetsich mrazaku (asi vetsi objem nad pistem).

To musela byt prda, ja pouzival petku takovou tu jeste zalohovanou od
Coly (docela tlustostenna) na vystrikavani dutin a 700 kPa vydrzela, ale
uz mi lepilo ;-)