Program na vypocet toroidnich transformatoru?

Zdeněk lada zdenek023ster na gmail.com
Čtvrtek Srpen 26 22:15:11 CEST 2010

Nechci hotový nástroj (to chtěl původní tazatel). Chtěl bych nějaký postup
abych takový nástroj byl schopen vytvořit. Chtěl bych nějaké empirické
konstanty pro toroidní transformátory, které nevím kde se u EI
transformátorů vzaly.... Hlavně by mě zajímal optimální výběr jádra.

Zdeněk