Vyveva/kompresor z kompresoru z lednicky

Vladimir Nerud newlad na centrum.cz
Čtvrtek Srpen 26 17:37:34 CEST 2010

Ja to mam udelane z male cca 20 litrove expanzky. Ma montazni perforovany
plech a kompresorek se na ni da krasne pripevnit. A vali se jich vsude hafo,
s prasklym mechem, staci rict nejakemu inst - topenari.  Pojistovak vrele
doporucuji, lednickovy kompresor umi dat i pres 20 baru. Staci nemensi typ,
co se dava treba k bojlerum, ty byvaji na 6,3 bar. Nebo malinky topenarsky.
Daji se koupit uz za kilo. Rozhodne se to vyplati.

Vladimir

O pouziti malého hasicaku z auta jsem uvazoval, ale ac mam slusnou sbirku
hasicaku tak pidi mi chybi
 a kupovat hasicak za 500Kc abych mel tlakvou nadobu se mi zrovna nechce.

PN