Vyveva/kompresor z kompresoru z lednicky

azehw azehw na volny.cz
Čtvrtek Srpen 26 12:41:45 CEST 2010

Pozor na to, tyhle kompresorky umí tlaky přes 20 barů. Objem přečerpaného plynu za hodinu závisí na velikosti válce, pohybuje se v řádu stovek litrů. Podle stavu ventilů se s tím dá dosáhnout podtlaku kolem 50 mBar.
AZE
  ----- Original Message -----
  From: Pavel Novotný
  To: HW-news
  Sent: Thursday, August 26, 2010 12:24 PM
  Subject: Vyveva/kompresor z kompresoru z lednicky

  Jak to tak vypada tak prijdu ke kompresoru z lednicky (jednodverova kombinovana lednice/mrazak), rikam si, ze z toho udelam vyvevu nebo kompresor na airbrush, idelane kombinaci obeho.

  Mám sice v garazi velky kompresor, ale modelarim spis doma a tahat po baraku hadice není nic moc.

  Vim, ze par lidi neco takového ma proto se zeptam.

  Jakych tlaku a vykonu takovy kompresor dosahuje , tedy jaky max tlak na vystupu dosahuje, respektive jakoho podtlaku na vstupu s nim lze dosáhnout a jaky je jeho  vykon na vystupu (l/min.)?

  Na vytvareni podtlaku by mel stacit na vstup pridelat uzaviraci kohout a nejaky manometr. Otazka je kde levne sehnat odpovídající podtlakovy manometr?

  U kompresoru to bude slozitejsi, pocitam, ze bude nutne dodat tlakovou nadobu a odlucovac oleje.

  Odlucovac s redukčnim ventilem tu snad někde mám, přemýšlim co použít jako tlakovou nádobu

  Dekuji

  PN