Vyveva/kompresor z kompresoru z lednicky

Dalibor Smolík doma na cassonic.sk
Čtvrtek Srpen 26 12:38:03 CEST 2010

  Ešte doplním sám seba, redukčný ventil tam nemám, na reguláciu tlaku k
airbrushu používam fintu s Y-spojkou, pričom na jednej vetve je pištoľ a
na druhej krátka hadička s škrtítkom z infúzie, kade púšťam prebytočný
tlak von, aby mi neodstreľovalo hadičky a kedže som sklerotik, a pár
krát mi už hadičky odstrelilo od pretlaku, tak som tam dal ešte aj
Bunsenov ventil (hadička sa pozdĺlžne rozreže na úseku cca 2-3 cm, an na
toto miesto sa navinie špirála z drôtu,, ktorý drží hadičku uzatvorenú,
pri pretlaku sa to pootvorí a prebytočný tlak unikne mimo.
Čo sa týka obmenu vzduchu tak to som nerieš, na aribrush až-až :)

Dali2